Hurtig hjælp til mening

Hejsa

Jeg skulle underskrive en kontrakt idag til husleje. Det lejede er en tilbygning til et hus, som udlejer bor i. Mit består af et køkken, soveværelse, stue og badeværelse på i alt 64 kvm. 

I lejekontrakten har han sat understående ting : 
Aconto Varme: 900 kr
Aconto vand: 200 kr
Aconto El: 300 kr
Reno Syd/Miljø: 100 kr
Antennebidrag: 100 kr

Er varmen ikke rimelig høj sat? Der betales også til Reno Syd som henter skraldespanden. Koster det virkelig 100 kr om månednen, og udlejer betaler vel også 100 kr om måneden til det så. Hvad mener i generelt om det?

Mvh Mads

 

Hejsa Jeg skulle underskrive en kontrakt idag... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Som andre nævner, vær sikker på der er separat varmemåler i din lejlighed, deler du bare varmeregningen med din udlejer, risikere det nemt at blive noget rod.
Skrevet af LL1 på 06-12-2014 19:31
Er det her man skal sige tak Leif?

Det ved jeg sørme ikke.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Men hvor blev Mads af, han plejer da at være hurtigere på tasterne, mon han har indtaget for meget slingre benzin og skyllet efter med karuselolie

Hejsa alle sammen.
Jeg siger tusind tak for hjælpen og alle de inputs. Jeg fik ikke formuleret mig helt, da tingene skulle gå lidt hurtigt for mig. Problematikken er at den udlejer som vi har, er også blevet en halv ven efterhånden. Vi fik snakket frem og tilbage, og blev enige om at huslejen blev sænket lidt + aconto varme. Stadigvæk synes jeg at huslejen er for høj ift hvad andre folk betaler i området omkring, men sådan er det jo. Min kæreste og jeg har bestemt at bo der indtil vi har nok penge til udbetaling til et hus, i stedet for at skulle betale 40.000 kr et nyt sted til forudbetalt husleje og depositium.

Men mange tak for det alle sammen :-)
mvh Mads
Iøvrigt, så er der seperat måler til vand, varme og strøm i de to rum som der er kommet ekstra, så der kan vi jo følge vores forbrug.
Annonce
Så sandt Håndværker, så sandt
Nu har du ikke skrevet hvad huslejen faktisk er - blot at du synes den er for høj.. det med at blende venskaber? og penge - det har @håndværker ret i - det er ikke en god ide..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Udgiften til renovation må ejer ikke videresende til lejer. Denne udgift skal indeholdes i lejen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis