Vaskemaskine med fejl

Hejsa,

er glad ejer af en fin samsung vaskemaskine der har kørt en 2-3 gange før den gav fejlkode 4E - som man kan se giver spørgsmål omkring vandtilførsel.

Det er en ejerlejlighed jeg bor i så har haft en vvser ude og lave tilslutningen men så ligger jeg mærke til at hvad der ligner en ventil ikke står til åbent men nærmere tæt på lukket

På billedet er der tilsluttet vaskemaskine med blå slange og opvasker på grå som virker fint.

Er det nok og dreje ventilen til samme position som den til opvaskeren eller skal jeg bare hidkalde forstærkning i form af en vvser?

Er ikke synderligt meget gør det selv hvad angår vvs og har sgu stor respekt for det så håber nogen her kan give en vudering om det krævere andet :-)

 

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ikke haner, men filtre, som kan renses når man har lukket hanerne. "sort håndtag"
Hej

Tak, Nå troede faktisk de skulle stå i samme positition de der ligner en flad skruetrækker kan gå i og så kunne de drejes. :-) og tænkte det var derfor der ikke kom power nok igennem.

tror hellere jeg må få fat i nogen der laver den salgs så får jeg ikke splittet noget af
Men der kan godt være skidt i filteret, så er det bare og lukke og rense det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis