Hej. Nu har jeg igen et problem med min pilleovn,det er en seasonheat fra jem og fix. Nu er det gearmotoren der er temlig sikker slidt op,den kan ikke køre en omgang. Ved i om sådanne en bæst kan renoveres,eller er der en der har en ekstra liggende den skal køre 1,3 (R.P.M) omgange pr minut