Hjælp til køb af vinduer

Hejsa,

Jeg håber lidt på at nogle vil give mig et par råd angående køb af vinduer. Det jeg skal bruge er følgende:

5 stk af 95cm x 95cm

2 stk af 58,8cm x 95cm (det ene med råglas til badeværelse)

Jeg havde forestillet mig det skulle være topstyret og materialet skal være ALU/TRÆ.

Nogle ideer til hvor jeg skal kigge for at finde sådan 7 vinduer til en fornuftig pris. Jeg har ikke uendelige midler, så hvis man kan finde nogle i den billige ende uden at gå for meget på kompromi med prisen ville det være at foretrække..

 

Nogle bud ??? Folk må gerne give et estimat på hvad sådan 7 vinduer står i. Jeg går ikke udfra at det kan betale sig at købe brugt. Og chancen for man finde noget der kan bruges er minimal

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det bedste du kan gøre nu, er at se på forskellige typer og så komme med nogle forslag.

Og husk så at : køb billigt og græd mange gange,  køb kvalitet og græd en gang

tjah...
Manden har jo ret. Dog ville jeg nok styre udenom rationel - de har været med længe, og er dermed et rigtig stærkt brand... Nok også for stærkt, ift. hvad du får for pengene. Tror jeg ville kigge i retning af KPK, hvis jeg var dig. Medmindre du er med på minimalistbølgen uden synlig karm. Så er der jo reelt kun velfac 200... Men der får du også lov at betale.

Mvh.

Martin

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis