Kraftig oplysning i haven.

Hej alle sammen.

Jeg overvejer at købe en 1000 W projektør og montere den ca. 12 meter over jorden.
Mine spørgsmål er nu:
Er der en begrænsning for hvor mange Watt man må brænde af i sin have.
Hvor højt må man maks bygge på sin grund.
Jeg er godt klar over at jo nærmere man nærmer sig midten, jo højere må man bygge.
Jeg er ikke i tvivl om at det er vanvittigt at lyse med så mange Watt.

Sagen er den at jeg er en person der virkelig elsker lys, så kraftig som mulig.

Hilsen en af de skørestes LDS'ere på siden

Mod amatørinstallationer.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du et eller andet uopfyldt behov for at så mange som muligt skal respondere på dine indlæg...... Siden du kommer med de her indlæg......
Folk behøver da ikke at svare.
Nu er det sådan at jeg stiller et spørgsmål, fordi jeg vil prøve at gøre så meget som muligt lovligt.

Mod amatørinstallationer.
Skrevet af Andreas.Olesen02 på 01-12-2014 21:59
Hej alle sammen.

Jeg overvejer at købe en 1000 W projektør og montere den ca. 12 meter over jorden.
Mine spørgsmål er nu:
Er der en begrænsning for hvor mange Watt man må brænde af i sin have.
Hvor højt må man maks bygge på sin grund.
Jeg er godt klar over at jo nærmere man nærmer sig midten, jo højere må man bygge.
Jeg er ikke i tvivl om at det er vanvittigt at lyse med så mange Watt.

Sagen er den at jeg er en person der virkelig elsker lys, så kraftig som mulig.

Hilsen en af de skørestes LDS'ere på siden

Nej.

Ja.

Nej det er du vist ikke helt klar over, men du skal søge kommunen om en byggetilladelse før opsætning.  

Nej, din påtænkte lampe er da alt alt for lille. 

Og endelig, så må dit lysegrisseri ikke generer naboer eller virke blændende over for trafik på veje og stier.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Køb dig dog en pandelampe af de bedre hvis du er så bange for BØH manden.

Akkurat som Nitter skriver vil det være nødvendigt at tage kontakt til kommunen. Min svoger søgte om tilladelse til noget lignedne dit projekt.

/Kasper
Jeg har da somme tider brugt en 1000W projektør, når GDS gøremålene udendørs trækker ud til efter mørkets frembrud.
Jeg har ikke haft den højere end et par meter, så kan den nemt placeres uden at det genere omgivelserne.
Iflg spørger selv er han 12 år gammel og det har jeg ikke grund til at tvivle på baggrund af hans tidligere spørgsmål og svar, så skal vi ikke bare holde os til håndværkerens forslag om at han skal købe en pandelampe hvis han er bange for bøh manden.......
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis