Hjælp til Ruko Code Handle 7810

Jeg har anskaffet mig en Ruko Code Handle 7810 (greb til terassedør m. kode), men har nu en udfordring. Selve låsepinden på 50 mm er kortere end det håndtag jeg havde på tidligere, hvilket betyder, at det ikke kan få fat i det udvendige håndtag. Er der nogle der ved om man kan forlænge låsepinden eller om der findes andre muligheder? Pft. Mvh, Dennis

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan låsepinden ikke afmonteres? Hvis den kan, må du kunne købe en længere hos låsesmeden...
Grebspinden kan ikke afmonteres, men der findes et samlestykke. Det kræver dog lidt plads den er ca 15 mm i tykkelsen og 15 mm i længden. Dette samlestykke har ydermere den fordel at det går i stykker hvis nogen forsøger at rykke i grebet udvendig, når grebet er låst.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

http://www.jasaco.dk/produkter/soegning/visning/kat/hyldeknaegte/?tx_hmrjasaco_pi1[pid]=1559&cHash=ba7e7aa25a8fd5c7a031c57217d7e2fd Her er et link til samlestykker/koblingen

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Hej. Jeg købte et Ruko code handle i Bauhaus 8/1 2013. Dørgrebet kunne ikke låse op idag. Jeg kørte derfor i Bauhaus for at høre hvordan jeg skulle forholde mig, og fik at vide at de gerne ville sende den til reperation, men det vil min. koste mig 300.-. Så hvis disse dørgreb kun kan holde i 2 år, skal jeg ikke have den slags igen.
Annonce

Det er da pudsigt. min lavede også bøvl i forgårs, den er også købt i Bauhaus, kan ikke huske hvonår. holder lige øje med tråden.


 

I har vel tjekket batterierne??

Vores Codehandle har virket fint de sidste tre år. For nyligt kunne jeg ikke oplåse en af dørene, hvorfor jeg skiftede batterierne (2x CR2) og så spiller det igen!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Når batterierne er næsten flade, lyser lysdioden stadig når der trykkes på tasterne og så vidt jeg husker, signalere
den også korrekt kode ved at blinke grønt,men uden at låse døren op!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg har lige skiftet batterier, men det hjalp ikke det mindste. Så jeg kan sikkert lige så godt smide dørgrebet væk.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis