Ting jeg ikke forstår !

Så vidt jeg har forstået, blev der på et tidspunkt skrevet at LDS nu havde over 3000 brugere, hvor mange af dem er mon fiktive ?

 For når jeg ser bunken af ubesvarede, kan det da ikke passe at det skal være den lille flok der skal besvare alt. Så hvad med en opfordring til dem der kun kigger med, men som har tilmeldt sig som brugere også kom med nogle bidrag, så vi kunne hjælpe endnu flere og gøre Ubesvarede bunken meget mindre.

Så vidt jeg har forstået, blev der på et tidspunkt... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan godt forstå, at det giver mening at "luge ud" i medlemmerne i en forening, hvor der er omkostninger forbundet med hvert medlem f.eks. når kasseren der skal sende girokort ud hvert år. Men her på LDS er der ingen omkostninger (eller indtægter) forbundet med det enkelte medlem. Systemet bliver ikke hurtigere eller langsommere om der er 10 registrerede brugere eller 50.000. Belastningen (og indtægterne) afhænger udelukkende af hvor meget aktivitet der er på siden, dvs. hvor mange daglige besøg og sidevisninger.

Det er klart, at en del af de registrerede brugere er inaktive. Men det er svært at sige hvornår en bruger er permanent inaktiv. Det sker ofte at "gamle brugere" kigger ind igen efter lange pauser, f.eks. sker det gerne når der en sjælden gang imellem sendes nyhedsbrev ud.

Sådan er det bare og det skal der være plads til. Alle er velkomne her på LDS - også dem der holder en pause af forskellige årsager

Der er også en del brugere, der registrerer sig og undlader at skrive i forummet. Årsagen tror jeg, kan være fordi de skriver private beskeder eller simpelthen ikke kan finde ud af det. Der kommer jævnligt henvendelser via "Kontakt os"-siden fra nye der har brug for hjælp. Jeg vil derfor lave en hjælpeside med trin-for-trin guide i brugen af LDS og måske en video.

Det kan forhåbentligt hjælpe.

Mvh. AllanE
AllanE fik en tommelfinger for hjælpeside.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis