Zanussi vaskemaskine laver mange pauser

Jeg har tidligere repareret masser af vaskemaskiner. Og har nu andet arbejde,derfor står jeg lidt af ved de moderne computer styrede. Men familie og venner skal man jo hjælpe.

Det er en Zanussi vaskemaskine FJE 1635 service rnr. 914516300

Den arbejder kun  i 15-20 sekunder, pause nogle minutter og kører så pludselig  igen nogle sekunder.

Den viser ingen fejlkode, Vandet strømmer tilsyneladende ok ind, når den ellers kører, Der er en lampe der viser "luge er låst" den lyser.

fejlkode for de 2 ting er ellers E10 for vand og E40 for luge, men som sagt ingen fejlkoder, Den viser kun forventet vasketid.

Jeg har prøvet at sætte knæ imod lågen for at påvirke lugekontakt ekstra, Det gav ingen resultat.

Vælge program Tømning, og pumpen kører upåklageligt

Er der en ekspert på Zanussi

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er heller ikke noget jeg har vildt meget forstand på. Men det lyder da som om den køre helt normalt i økonomi programmet. Så tjek lige om der er sådan en knap der er blevet aktiveret.

Den udnytter sæben væsentligt bedre på den måde, så der ikke behøves ret meget sæbe. Fordi sæben får ro til at trænge ind i fedt og skidt.

du er velkommen til at ringe til os hos www.reservedele.nu - spørg efter Per, så kan måske hjælpe, hvis problemet ikke har læst sig :-)

go dag!

www.reservedele.nu
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis