Kogeplade vil ikke tænde yderramme

hej
Vi har en voss induktion komfur der ikke vil tænde yderrammen på den store kogeplade
Hvad kan det skylles modellen er med dreje kontakter og tændinge skulle komme ved fuld styrke + et extra klik men der sker ingen ting
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Så syntes jeg du skulle lade din elektrikker se på den

det kunne godt

 


<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Skrevet af golf1985 på 22-11-2014 20:18

det kunne godt

 

Hvad kunne godt Golf

 

 

 

Jørgen: du er ikke god til at læse imellem linjer. Især når der kun er er 1/4 Der skal stå: 

Det kunne godt være simestat 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Nej det har jeg aldrig kunnet, ØH hvad er en simestat

Det er regulator til kogeplade når den er trinløs. I modsætning til den type der har 7 trin 0-1-2-3-4-5-6. og termostat regulator.

Og ved den her har kogezonen så 2 størrelser. Den yderste tændes ved at dreje lidt længere end helt i +. så rammer man en kontakt som klikker, hvorefter man kan gå tilbage til den styrke man ønsker at koge med. Kommer man på 0 igen er den yderste del af kogezone koblet fra igen, og der er klar til en lille gryde næste gang.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det lyder godt nok smart, når det virker altså

tvivler meget på det er simmerstaten når det er en induktion kogeplade ev elmand

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>

til jørgen jeg gad endelig godt vide hvor teksten blev af ?(måske en tidelig julenisse der har været på spil) jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg skrev længere !


<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis