Freelance konstruktør eller bygn. ingeniør i hovedstadsområdet?

Jeg leder efter en freelance konstruktør eller evt. end bygn. ingeniør jeg kan sparre med her i hovedstadsområdet/nordsjælland.

Kender i en så skriv gerne


 


:
Jeg leder efter en freelance konstruktør eller... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg leder stadig efter en dygtig person jeg kan sparre med omkring den konstruktive/byggetekniske side af mit byggeri. Skriv hvis i kender en!

:
(slet)

Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
Skrevet af Ingenioeren på 21-11-2014 09:23
Sikke noget vrøvl… det afhænger af den enkeltes kompetencer og hans interesse for fagområdet samt hvilken type opgave som trådstarter tænker at samarbejde omkring!

Jeg kan slet ikke se hvorfor en konstruktør skulle være bedre egnet til projektering og have større kendskab til krav og lovgivning sammenlignet med en gennemsnits ingeniør.

 

Ja her vil jeg give dig ret.

Efter mange år indenfor byggefaget har jeg erfaret, at der er meget stor forskel på den enkelte konstruktør og ingeniør. Indenfor begge faggrupper findes der folk som er gode til alle aspekter af et byggeri, og som kan hjælpe et byggeprojekt godt på vej. Omvendt findes der også en del som er uengagerede og som kun giver vejledning om præcist det man spørger dem om - hvilket gør at der ofte er ting som bliver overset. 

 

 


Atlantic Entreprise - Aut. Kloakmester - Murermester - Entreprenør
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis