Gulv/vaskemaskine

Jeg har en vaskemaskine der ståt i mit badeværelse,som er på 1 sal.Gulvet er et trægulv ,beklæt med venyl.så når vaskemaskinen centrafugere,ryster hele huset,også neden under i stuen,jeg har prøvet med en 12 mm vandfast plade, samt vaskemaskinen er i vatter.hvad skal jeg gøre
jeg vil blive meget glad hvis i har et godt råd.
Mvh. Claus Dollerup
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du bør få nogle store men elastiske gummidutter som sættes på de 4 ben vaskemaskinen står på. Spørg i en hvidevareburik. Gummiet optager rystelserne, så de ikke forplanter sig til selve huset.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Du kan også tage ned til en der laver gravsten, og få lavet en granitplade (eller en anden stenart), i de mål vaskemaskinen er. (60x60 cm). Derefter placerer du maskinen ovenpå.

Det er pænt, og forholdsvis billigt...

Mvh
ThomasB
Jeg var ude for det samme problem i køkkenet, hvor jeg placerede en Miele vaskemaskine på en 12 mm mdf-plade. Maskinen stod placeret op ad en ikke-bærende pudset trævæg. Det hele rystede, også hos under- og overboen. Da det ikke var til at leve med, måtte jeg flytte maskinen til en anden placering i køkkenet: Hen i hjørnet hvor to bærende vægge mødes og på en 25 mm fast plade. Det løste problemet.

Det kostede noget ekstra omflytning af køkkenskabe og vaskemaskine, men indretningen af køkkenet endte heldigvis med at blive bedre end den løsning, jeg først havde planlagt.

mvh
Hans L.

Mvh.
HansL
hvis det er en topbetjent vaskemaskine er du ikke den eneste der har dette problem jeg må holde på min medens den centrifuger men held og lykke.

------------------
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis