Lille bitte plastslange fundet i vaskemaskine. Hører den til?

Hej

Jeg fandt en lille tynd plastslange (ca. 50cm lang, indre diameter ca. 1mm) inde i vaskemaskinen. Den er halv-gennemsigtig og består af en forholdsvis hård plasttype. Den lå rundt langs kanten på tromlens udvendige side og stak delvis ud. Dvs. stak ud fra mellem tromlen og resten af maskinen.
Jeg kan desværre ikke lige sætte et billede ind her af den (måske fordi jeg skriver indlægget på en iphone).

Nogen der ved om en så lille plastslange stammer fra maskinen? Synes ikke det giver mening, men har aldrig studeret indmaden i en vaskemaskine....

Mvh. Alex

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu kan man jo finde meget i en vaskemaskine. Jeg har da fisket mange BH bøjler ud, Et enkelt kondom kan også sætte sig i pumpen, + et utal af søm,skruer og mønter.  Men det sjoveste (det var dengang penge var noget værd) blev jeg bedt om at skille en vaskemaskine ad, fordi der var blevet 3 stk 500 kr. sedler væk. Ganske rigtig de havde sneget sig uden for tromlen og sad våd klistret rundt i karret.

Jeg vil tro din slange kommer fra en beklædningsgenstand.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det kunne være den lille slange som man kan trække ud nede i bunden af maskinen når man tømmer karet for vand , der sidder en lille prop  i enden som man tager af når man ønsker at tømme vandet ud.......


   elektriker fra jævnstrømmens tid
Den lille slange i bunden synes jeg højst plejer at være 5-6 cm lang

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af ev elmand på 17-11-2014 19:47
Den lille slange i bunden synes jeg højst plejer at være 5-6 cm lang

Ja, og den har også en diameter, der er større end 1mm.

 

 

 


fase
Mange tak for svar.
Jeg endte med at konkludere at slangen måtte stamme fra mit arbejde hvor jeg rent faktisk har rodet rundt med sådan nogle slanger for måske et halvt år siden. Jeg har nok proppet den i baglommen og så glemt alt om den
Alex
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis