Få lavet skilte med fart

Hej

Ville høre om der er nogen der kender en side hvor man kan få lavet nogle skilte man kan sætte op ved sin vej , evt med tekst sænk farten der bor børn. Jeg er så pisse træt af folk køre så stærkt og ik tager hensyn, så jeg skal ha fundet en hjemme side hvor man kan lave skilte

Håber i kan hjælpe
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Husk at kontakte teknisk afd hos kommunen, man må ikke bare opsætte skilte uden videre, med mindre det er privat vej.

Det kunne jo også være de ville betale

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Vi havde samme problem der hvor vi boede før.

Vi løste en del af det ved at parkere biler ude på vejen sådan forskudt, så bilerne skulle zig-zagge igennem. 

Min genbo gik lidt videre og lavde en "stærekasse" som lignede de rigtige, og det virkede et stykke tid. 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tavlen legende børn kan f.eks. købes her : http://engrospriser.dk/sk/dk/skilteafspaerring/diverse-skilt/legende-boern-skilt/legende-boern-skilt/ (fundet ved at Google "tavle legende børn".

Men som andre også skriver, check lige med kommunen før i investerer i tavler.
Kommunen vil ik gøre noget ved det, har kæmpet i flere år
Annonce
kast en fodbold ud foran bilerne når de kommer drønende, det plejer gerne at hjælpe
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej.

For år tilbage havde vi også problemet og overvejede virkelig at trille alt fra den fredelige løsning:

Et dæk over vejen

Et reservehjul med fælg

En tom barnevogn

men det blev ved snakken

mvh


 varmetossen

Det er godt nok en gammel tråd, men alligevel:

For nogle år siden stille nogle beboere i en nabolandsby en udtjent bil i rabatten, malet i politiets sort/hvide farver med påskriften POLINI - det hjalp, men de måtte fjerne bilen igen, da politiet ikke var helt tilfreds med løsningen.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også