Blackberry Z30

Jeg overvejre at købe sådan en.

Kan man bruge den til privat brug.

Altså til mail, sms/mms internet og opkald.

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Efter en søgning på Google, kan jeg se at den kan alt det du ønsker også privat.

Tja Kent.   Hvis du taster Blackberry Z30 ind i Google søg, vil du opdage der kommer sider frem du ikke i din vildelste fantasi ville drømme om omtaler omtalte "hjemmecomputer". 

En lille smagsprøve og starte på: http://en.wikipedia.org/wiki/BlackBerry_Z30  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Man skal bare søge simpel, så finder man det man skal bruge
Skrevet af Kent A på 16-11-2014 09:44
Man skal bare søge simpel, så finder man det man skal bruge

Det er ret, hvorfor tage over Kjøbenhavn når man "bare" skal en tur til bageren efter brød.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Jeg ser Blackberry bruger sit eget styresystem. Da Blackberry jo har en begrænset makedsandel i DK gætter jeg på, at der således er en meget begrænset andel af programmer, widgets og apps til rådighed, der er lavet til danske forhold (Mobilepay eksempelvis)? 

De apps jeg bruger er tilgængelig. Samt en del Android apps der kan konverteres til blackberry system.
Det er der helt styr på. Det eneste jeg er/var i tvivl om hvorvidt den kunne bruges hos danske tele udbyder pga af de gamle blackberry krævet en speciale abb for at kunne modtag data. Men det gør de nye modeller vist ikke.

Hvorfor kan du ikke klare dig med en af de mere almindelige på markedet ?

Jamen fordi jeg vil prøve noget andet. Android og iOS er for alm. Windows er bare træls. Så valget ligger i enten Jolla eller blackberry.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis