At skrive på siden

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der oplever det, men når je sidder og skriver på tastatuert er det ikke alle bogstaer der kommer med. Jeg troede at det var mit astatur og gik ud og købteet nyt, men fejlen er der stadig.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der oplever det... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg oplevede det i alle former for besvarelser og da jeg oprettede en ny tråd. Muligvis noget forbi gående, for lige nu er der ikke noget ivejen. Men dukker det op hos mig igen skriver jeg direkte til dig.

Fejlen optræder også på min MSI, var faktisk ved at ville udskifte den af samme årsag. Denne skrivelse krævede 6 rettelser.
Pisseirriterende

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lige for en sikkerheds skyld: Er det KUN her på LDS I oplever problemet? Og er det BÅDE i hurtig-svar boksen under indlæggene og i editoren ("Tilføj svar")?

PinkHenrik: Mht. æøå, så vær lige opmærksom på, at Windows nogen gange kan finde på at skifte tastatur-layout fra Dansk til Engelsk. Normalt kan du se hvilket sprog der er aktivt i bunden af skærmen, ved siden af uret. DA for dansk og EN for engelsk.

Mvh. AllanE

Hej Allan 

Jeg er godt klar over det med engelsk /dansk, og jeg ved godt nok ikke hvad der skete den dag. Den byttede også om på nogle af tegnene, hvor jeg normalt skal feks skal trykke Alt Gr. og derefter på 2", for at få et @ kunne jeg ikke fremprovokere et @... men da jeg startede nettet igen virkede det fint.

Jeg har nu ikke opdaget flere problemer siden da, lige bortset fra at Snavekontrollen ikke virker her på siden   

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce

Det er lidt ligesom i det er i perioder..

Men igen, det er kun på LDS jeg oplever at den springer bogstaver over.

Ikke i Google, eller andre steder...

Der er nok nissr på spil


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Ja det r kn her p DS. jeg oplever at den ike siver alt hvad jeg tasr ind !

Jer der oplever det:

1) Er det lige begyndt eller har det været sådan længe/altid?
2) Sker det også i besked feltet i kontaktformularen her (I behøver ikke trykke send)

Grunden til at jeg spørger om kontaktformularen er for at indkredse om det er forumeditoren der er problemet.


Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 17-11-2014 19:35

Jer der oplever det:

1) Er det lige begyndt eller har det været sådan længe/altid?
2) Sker det også i besked feltet i kontaktformularen her (I behøver ikke trykke send)

Grunden til at jeg spørger om kontaktformularen er for at indkredse om det er forumeditoren der er problemet.

 

Den virker fint (snavekontrollen) i kontaktformularen og på kviksvaret, men ikke i svarboksen.. 

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af AllanE på 17-11-2014 19:35

Jer der oplever det:

1) Er det lige begyndt eller har det været sådan længe/altid?
2) Sker det også i besked feltet i kontaktformularen her (I behøver ikke trykke send)

Grunden til at jeg spørger om kontaktformularen er for at indkredse om det er forumeditoren der er problemet.

Næ har ikke været sådan altid... Men kan ikke sige hvornår det begyndte..

 

Me der er ingen problemer i din kontakt formular.. Der kunne man skrive lige så hurtigt man ville og den skrev det hele..

 

 

 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis