Tråden er låst

Købes Honda cb

Hej alle

Jeg vil gerne købe en honda cb 750 eller en cb 550 fra 70erne til istandsættelse/ombygning

Så det skal helst være en der ikke koster alt for meget.

Er der nogen herinde der har en, eller kender en, der har en, de vil af med?

Og ja, jeg har søgt på dba, gg osv. Har bla været ude og kigge på en 550 som viste sig at være en 500!!

Håber der er nogen der kan hjælpe.  

 


Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du overvejet tyskland?
http://suchen.mobile.de/motorrad/honda.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cb+550
Jeg har sendt dig en PM.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tror ikke det er slemt. Du kan finde en masse beskrivelser, gode råd og erfaringer fra andre danskere, som har importeret bil og mc fra Tyskland.

Jeg har selv hentet nogle både fra Tyskland. Har kun gode erfaringer. Alting har været i orden, orden i papirerne og flinke folk.
Hvis de kom langt nede fra Tyskland, så kunne vi som regl altid aftale med dem, at vi mødtes i Hamburg, mod de fik lidt betaling til brændstof mv. Kan anbefale IKEA Hamburg som mødested, om morgenen inden de åbner. Det ligger lige ud til motorvejen, og ligger på den rigtige side af tunnellen, når du kommer nord fra.

Ktm Har sendt dig en mail.

Aaroe Tak for info, men jeg tænkte også på moms og afgift, om det kan svare sig og hvor besværligt det er.


Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Annonce
Har du kigget på 123mc.dk der er massere af cb750'ere til salg, det er bare ud og se og prøve dem alle sammen og så vælge den bedste til prisen...

Så er alle mine problemer løst, det var ktm, den flinke mand, der løste det.

Så har jeg landet en cb 750 på min martrikkel


Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis