Skal en Scooter45 synes ved omregistrering??

Hej med jer.

Overvejer at købe en brugt scooter 45.

Skal de synes ved omregistrering, eller blot omregistreres?

MVH Njord

MVH Njord
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Super.

Det lyder "billigt"

MVH Njord

MVH Njord

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men det var ikke noget der gjorde ondt på mulvarpen.

Skrevet af Håndværkeren på 12-11-2014 08:46

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men det var ikke noget der gjorde ondt på mulvarpen.

Husker jeg ikke galt, koster det kr. 400-450.   Konklution, muldvarpen syntes ret hårdhudet. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Alt under 500,00 går lige an

Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 12-11-2014 12:58

Alt under 500,00 går lige an

Vel ikke ret mange gange i streg ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hvor lidt slipper du med hver gang du skal købe mad, set i det forhold er 500,00 kr. meget lidt

Skrevet af Håndværkeren på 12-11-2014 13:27

Hvor lidt slipper du med hver gang du skal købe mad, set i det forhold er 500,00 kr. meget lidt

Hmm, de penge rækker da fint i op til 14 dage til indkøb til både rovdyret og mig. Og vi lever begge af kød samt jeg af kornprodukter og grønsager i tilgift. 

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis