Peltor høreværn med radio, erfaringer?

Hej Lav-det-selv.

Overvejer at investere i et sæt høreværn med radio.

Har haft den "billige" model, som jem og fix, Harald Nyborg mv. sælger.
De duer ikke, og blev byttet.

Er så faldet over Peltors model, med radio i. (Som jeg tidl. har lånt af og til, og umiddelbart virker fint)
http://www.10-4.dk/varer/beklaednin...ohorevaern

De får dog lidt kritik rundt omkring, grundet at tuneren (radio-delen) ikke altid er lige stabil.

Hvad er folks erfaringer med disse høreværn, og stabiliteten hvad angår radioen?

Såfremt jeg skal finde noget andet, med digital tuner, nærmer vi os 1000 kr., det er ikke lidt budgettet til høreværn

På forhånd tak.

Hej Lav-det-selv. Overvejer at investere i et... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 13-11-2014 12:09

Jeg var i prøve arbejde hos et større firma inden jeg røg på pension. På den fabrik havde de nogle høreværn der modtog musik fra en sender på stedet, jeg kunne så vælge imellem 4 stationer. Måske det var noget i kunne bruge til noget.

Det tror jeg ikke firmaet vil invistere i.

Der er flere af de elektroniske høreværn, der har phonoindgangsstik (billige) og nogle har bluetooth (dyrere). Så er det bare at tilslutte sin smartphone og streame fra de millioner af radiostationer nettet byder på eller noget man selv har lagret på telefonen. 

Særlig oplagt, hvis der er wifi hvor du bruger høreværnene, eller du har et telefonabonnement med rigelig data.

Der kan da være noget om musikken, til min svende prøve hørte jeg Safri Duo, den første de lavede. Den satte ligesom lidt fut i tingene

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis