Skruestik

Hvad er det bedste mærke inden for skruestik?
Jeg skal have en som holder en gang for alle.
Hvad er det bedste mærke inden for skruestik?... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak, men jeg har netop bestilt en matador. Den bliver vi glade for, håber jeg 😊

ja. jeg kender de skruestikke de er meget holdbare til de mange tæsk med stort hammer. og hvis skruestikken ikke vibber på bordkanten.! er det en fordel at montere et par vinkeljern under bordpladen den ene ende under skruestikken under pladen til skruestik boltene og anden ende med brædebolte. ja. så er skruestikken solidt monteret. på bordet og holde til mange bøje og brække jern med den. og hvis du skal lægge mange krafter i den. er det en fordel at skrue bordet fast til væggen. med bukket fladjern.!

ja Record det' holder.

Lynæs' tilbud er et godt tilbud ang. pris & kvalitet.

Lad vær med at købe en alt for billig en' den holder ikke i længden, og du vil bare ærgre dig over købet, når/hvis den går i stykker.

Købte en' billig først, den knækkede så ffik jeg den svejset, men det' holdt ikke aligevel.

Ved ikke hvad du skal bruge den til, men en' hvor du kan dreje i "foden" var måske også en' rigtig go' ide, når du skal til det, det er en' gang at købe og du har den for livet vil jeg mene.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Ja nyprisen på Rekorden er stort set det samme, som Matadoren, den er forsynet med, hvad jeg foretrækker, løse udskiftelige kæber, godt, hvis vinkelsliberen kommer for tit for tæt på.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Kan man overhovedet få en skruestik under 1500,- ? uden at det er noget skrammel.

Jeg ville uden tvivl vælge herfra: http://smedjeriet.dk/89-skruestik-og-maskinskruestik

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
brockhaus heuer. Men det er nok lige rigeligt, hvis ikke den skal lave penge hver dag, og kun er til LDS

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis