Low budget, men OK garage, gode råd søges!

Vi kigger på et andet hus end det vi bor i nu, og i den forbindelse har vi sådan set fundet det hus vi gerne vil bo i, eneste hage er, der er jo ikke en garage/værksted til faren i huset

Så min tanke er at bygge en carport om, eller måske pille den ned, og bygge en frostfri garage på 5x7-8 m invendig, men hvad kræver det som minimum, vil punktfundamenter til stolper feks, være fint. hvis jeg så ligger fliser i garagen bagefter, altså ingen støbt gulv, beklædningen skal være træ eller fiberbeton og taget fladt, da den skal ligge i skel!!!

Kom glad med nogle gode ide`er og tanker


Hus ejer med hang til motorcykler 🙂
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er der ikke de store problemer i, jeg lavede det samme, med at lukke en carport, som en midlertidig løsning, det er nu næsten 20 år siden.

Jeg støbte betongulv, jeg gravede ud mellem punktfundamenterne, og satte et brædt udvendigt som støbeform, så gulvet går til ydersiden af stolperne, jeg har kun 10 cm sand under gulvet, der er kommet et par revner, men ikke noget der genere.(det er jo ikke værre en mellemrum mellem fliser) Jeg har ingen Rio-net i, da det ikke var meningen det skulle være en permanent løsning.

Jeg har sat 10 x 20 x 40 leca blokke(står på gulvet, sat ned i cement) mellem 10 x 10 stolperne, beklædningen går lidt ned over blokkene.

Jeg har isoleret med 100 mm i væge og loft....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis