stiga villa græsslåmaskine bullerthomsen 6 4920 02-11-2014 10:11 hej alle er der nogen der ved noget om en stiga villa hvis ja så er mit problem at der kommer benzin i motor olien og den bliver meget varm , har jeg så hul i stemplet ??????? hilsen bullerthomsen :-) :-) hej alle er der nogen der ved noget om en stiga... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
ame 363 5270 05-11-2014 23:36 Nitter: hvad med sådan en almindelig plæneklipper med b&s motor, kan den lave samme nummer med at benzinen løber ned i olien..? Min er der ingen benzinhane på ?
Nitter 5936 7700 06-11-2014 08:29 Skrevet af ame på 05-11-2014 23:36 Nitter: hvad med sådan en almindelig plæneklipper med b&s motor, kan den lave samme nummer med at benzinen løber ned i olien..? Min er der ingen benzinhane på ? Tjae. Det kommer sørme an på hvilken type karburator der sidder på motoren, samt hvor højt tanken er monteret i forhold til karburatoren. Men der findes mange hvor der er fare for det kan ske. Kan du ikke fortælle lidt mere om din almindelige plæneklipper med B&S motor, eventuelt fulgt op med et billede af karburatorsiden på motoren. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
bullerthomsen Trådstarter 6 4920 06-11-2014 15:32 hejsa så er maskinen startet op igen med nyt olie . og den røg næsten ikke, men den køre bare og den startede med det samme , og jeg lukker fremover benzinhanen når jeg er færdig med at slå græsset så tak for hjælpen alle sammen og god vinter :-) vh bullerthomsen :-) :-)
Nitter 5936 7700 06-11-2014 15:50 Skrevet af bullerthomsen på 06-11-2014 15:32 hejsa så er maskinen startet op igen med nyt olie . og den røg næsten ikke, men den køre bare og den startede med det samme , og jeg lukker fremover benzinhanen når jeg er færdig med at slå græsset så tak for hjælpen alle sammen og god vinter :-) vh bullerthomsen Det er dejligt. Så er du klar til næste sæson på plænen. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.