Begrænse temperaturområde på denne radiator?

Hej alle,

Er der nogen der ved om det er muligt, at begrænse temperaturområdet på denne type termostat og evt. hvordan?

Takker

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål.
Termostaten er jo netop beregnet til at begrænse temperaturen når den er for høj -og øge når den er lav.
Kan du uddybe lidt?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nu forstår jeg spørgsmålet.
Desværre kan jeg ikke hjælpe med et svar.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Kender ikke noget købe halløj der kan det "nummer".

Som en rigtig LDS opgave kan det sikkert godt lade sig gøre. 

Det må vel blive noget med og få sat et stykke plastic/blik på den inderste faste del af ventilen og lime/skrue et stykke plade på den drejelige del, så pladen rammer det stykke der er sat på ventilen når du forsøge og dreje over tretallet. Håber smøren er forståelig ellers må du ........  .   

Men helt ærligt, vil det ikke være nemmere og opdrage lidt på de tobenede der ............ . 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej.

På mine, der godt nok er den slags der clipses af og på er der to små paler, der sidder modsat topmærket. Dem kan man flytte rundt på, men jeg har ikke gennemskuet funktionen, men lidt forsøg kan nok klarlægge det. De kan ivertfald begrænse min. og max.

mvh


 varmetossen

Kig på stk 1.34 http://dk.varme.danfoss.com/PCMFiles/14/pdf/Danish/pdf/VVS_guide_07/01_Radiatortermostater_og_ventiler_01.pdf
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis