Køleskab, køler ikke nok.

Mit Whirlpool køle/fryseskab har problemer, køleskabet bliver ikke koldere end 9 grader, uanset hvordan termostat knappen stilles. Fryseren virker fint.

Det er et Whirlpool cbi 601 w, med fryseren nederst.

Den har kun en kompressor til både køleskab og fryser, vil det så sige at den kun har termostat i køleskab? og at den så køler fryseren på fuld skrald indtil køleskabet er kølet ned til sin givende temperatur?

Har rengjort hele skabet udvendigt, for at sikre varmen at komme væk. Kompressoren køre normalt og slukker som normale køleskabe (når temperaturen er nået, lige bortset fra at temperaturen ikke nås ).

Kan det være en defekt termostat? eller måske noget med kulde fordeling mellem fryser og køleskab?

Mit Whirlpool køle/fryseskab har problemer... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

OK  Man kan stille på termostat "inden i" hvis du har mod på det. Men jeg hælder nu mere til en ny,


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Efter testen sat jeg termostaten i igen og nu er den på 7 °C, har stillet termostaten på 1 og på 7 begge giver 7 °C. Kompressoren tænder heller ikke umiddelbart efter den bliver skruet fra 1 op til 7.
Tror bare jeg bestiller en ny termostat
Takker for hjælpen alle sammen.

Mvh

Ja på med en ny termostat, er den først begyndt at være ustabil, bliver det aldrig godt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis