reklamer

Hej alle sammen

0 stillede lige min IE 8,0 så nu mangler jeg det lille program som fjernede de små reklamer  HJÆLP

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg bruger et lille program (gratis) der fjerne en del, har du eks. været inde for at se på en vaskemaskine, så dukker der ikke vaskemaskinereklamer op alle steder.
Det hedder donottrackme

www.abine.com/index.html

Tak for det tip!
Det virker jo FREMRAGENDE!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.

Hvad når man har g-mail. så afviser den.

mvh


 varmetossen

Hej.

Ja - jo, men hvor mange skud spredehagl skal man skyde af og stadig have overblikket.

Går lige nu på et kursus hos ældresagen i IT og kan se at hverken de ældre eller systemet er klædt på til opgaven der starter 1. nov.

Der er nogle ved nogle skriveborde der har afgjort at sådan skal vort samfund se ud, men det gør det ikke.

Så, så mange som muligt: Gå til borgerservice og påberåb demens og manglende computer og få breve stadig.

Jeg har en stor skepsis til de nye tiltag.

mvh

 


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 26-10-2014 21:00

Hej.

Hvad når man har g-mail. så afviser den.

mvh

Kan fint bruge gmail, sammen med programmet....

 

 

Skrevet af Klaus Lundstedt på 26-10-2014 21:57

Hej.

Ja - jo, men hvor mange skud spredehagl skal man skyde af og stadig have overblikket.

Går lige nu på et kursus hos ældresagen i IT og kan se at hverken de ældre eller systemet er klædt på til opgaven der starter 1. nov.

Der er nogle ved nogle skriveborde der har afgjort at sådan skal vort samfund se ud, men det gør det ikke.

 

mvh

 

Polobjørn, jeg låner lidin tråd.

 

Til Klaus Lundstedt, jeg vil give dig ret i at nogen ved et skrivebord har fortalt politikerne at det ville være en god ide, der kan spares penge. Det er heller ikke rimeligt at ældre skal ud for at købe computer for at tilfredsstille det offentliges krav.

 

Men når det så er sagt synes jeg de fleste kommer rigtig godt efter at bruge Nemid, digital post o.s.v. Jeg gør det udfra den erfaring, jeg har med at undervise pensionister brugen af computeren (jeg underviser i den stedlige afd. af Ældresagen). Jeg har selv brugt e-post (e-boks) så længe det har eksisteret og er godt tilfreds med det.

 

Uanset hvormeget vi stritter imod, bliver det nok sådan, det bliver. Hvis du framelder dig digital post, bliver du i første omgang kun fritaget i to år. 

 

 

 


fase

Hej.

Låner lidt videre.

Ved godt jeg satte sagen på spidsen. Desværre er undervisningen meget løs hvor jeg går, men det er svært at kritisere folk, der arbejder frivilligt, så skal det ihvertfald være på en meget konstruktiv måde.

Situationen sidste gang var at over halvdelen af kursisterne kunne ikke opdatere Java så det hele faldt til jorden. Det er selvfølgelig ikke underviserens fejl, men ærgerligt for forløbet, men de lader til at bevare modet

mvh


 varmetossen

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis