opbevaring af el værktøj om vinteren?

Hej hvor og hvordan opbevare i jeres el værktøj?, for jeg har et uisoleret garage, hvor jeg har akku bore maskiner dog i transport kasser, og stiksave og rundsave.

Jeg har nok kun plads til at komme 50 mm isolering i loftet, der er strøm derude så der kan opsættes noget varme men det er vel også lidt vildt og sætte varme på derude, evt. måske bare så det er frost frit.

men skal værktøjet inden for eller hvad gør I?

mvh René

Hej hvor og hvordan opbevare i jeres el værktøj?... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det batteri vi prøvede blev ikke kortsluttet, kun i fryser, og det blev forbedret. Jeg ved ikke hvilken type det var

Jeg havde læst det med kortslutning og fryser, på en debatside i ugebladet ingeniøren, men det var vist mere batterier til mobil, og Ipad.

En del af mit arbejde er at vedligeholde og godkende el håndværktøj, Det drejer sig om næsten 100 små og større vinkelslibere, 12-15 batteriboremaskine sæt, og en del andet skrammel. Dårlige batterier er hidtil blevet kasseret, men det var da en lejlighed til at hive nogle op af batteri skrald. Så bliver det jo spændende om jeg kan give dem nyt liv.

 

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af ev elmand på 26-10-2014 19:02

Opskriften med at kortslutte/aflade helt har vi ikke fulgt i denne "test" Der her batteri har kun været i fryseren. Og efter det virkede det langt bedre. Og jeg ved ikke hvad type der var.
Jeg har læst det i en debat, i ugebladet ingeniøren, hvor det mere var mobiltlf. batterier der fik den hårde behandling.
Men jeg vil da prøve. En del af mit arbejde er at vedligeholde el håndværktøj. Det drejer sig vel om næsten 100 små og store vinkelslibere, 10-15 sæt batteriboremaskiner, og noget andet skrammel. Dårlige batterier er hidtil blevet kasseret.
Her var da en lejlighed til at teste påstanden. Så det vil jeg gøre. Jeg vil se om jeg kan nå at fiske nogen op af vores batteri skrald.

Ja ok. Så kan du da rig lejlighed til og prøve. Men pas nu på bål og brand.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for "bekymringen" men har da lige overlevet en teaterforestilling, hvor det var min opgave at lave et hus der skulle sprænges i luften, både til øveaftener og til sidst forestillinger. Det samme hus aften efter aften.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis