reparation af hvid lak (vandskade)

Kære gruppe

Jeg har et par små områder i kahytten med hvide skjolder fra indtrængende vand. Har skrabet den hvide lak af teak'en og slebet.

1) Ved slibningen kommer man uundgåeligt til at slibe i den uskadte gamle lak. Hvordan reparerer man det - uden at skulle starte helt forfra med at skrabe/lakere hele molevitten? 

2) Jeg har lakeret igen med Epifanes Woodfinish Gloss (fordi jeg brugte det tidligere på dørkbrædderne). Men denne lak mørkfarver meget i forhold til den øvrige gamle lak. Har nogen erfaring med en anden lak, der ikke bliver så mørk?

Hilsen

Jens 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis