Kære gruppe
Jeg har et par små områder i kahytten med hvide skjolder fra indtrængende vand. Har skrabet den hvide lak af teak'en og slebet.
1) Ved slibningen kommer man uundgåeligt til at slibe i den uskadte gamle lak. Hvordan reparerer man det - uden at skulle starte helt forfra med at skrabe/lakere hele molevitten?
2) Jeg har lakeret igen med Epifanes Woodfinish Gloss (fordi jeg brugte det tidligere på dørkbrædderne). Men denne lak mørkfarver meget i forhold til den øvrige gamle lak. Har nogen erfaring med en anden lak, der ikke bliver så mørk?
Hilsen
Jens