AEG opvaskemaskine vise fejl C3

Hej

Jeg har en AEG opvaskemaskine som vise fejl C3, i brugsanvisningen står at det er op grund af vand i bunden af maskinen, det kan man tømme ved at vippe maskinen til venstre så bliver den tømt, det har jeg gjort og kunne starte den igen, men den blev fyldt igen.

Er der nogen der ved hvad der så kan være galt?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af k.boisen på 21-10-2014 09:20

Hej

Jeg har en AEG opvaskemaskine som vise fejl C3, i brugsanvisningen står at det er op grund af vand i bunden af maskinen, det kan man tømme ved at vippe maskinen til venstre så bliver den tømt, det har jeg gjort og kunne starte den igen, men den blev fyldt igen.

Er der nogen der ved hvad der så kan være galt?

Hvis den viser fejlen C3 igen, kunne det tyde på at vandtilgangen ikke er tæt endten ved vandhanen eller ved indgangen til maskinen, og at der er derfor fejlen kommer igen.

 

 

 


fase
Når fejlen kommer igen er det fordi der bliver ved med at komme vand i drypbakken og dermed aktiveres alarmen.
Du skal finde kilden til problemet og få det rettet.
Du kan selvfølgelig override alarmen, men så ender du med at få vand på køkkengulvet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

På min opvasker, en Bosch, var det omløberen, der holder saltkarret i bunden af karret, der tilsyneladende var for løs.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis