Bosch kondens tørrertumbler stopper-blinker fejlindikering

Hej Forum.
Har en Bosch kondens tørrertumbler WTE84100SK/02 som stopper og blinker med 3 indikatorer.
Har gjort følgende indtil videre.
Målt på varme legeme,(72ohm/28ohm), NTC R2 sensor (21ohm) ,forreste NTC (8ohm)
Renset/rengjort blæser, blæserkanal, kondensatoren ,altså ingen blokering mht luftgennemgang..

Der sker følgende.
Vælger ekstra skabstørt,
Maskinen starter og kører et stykke tid, derefter stopper maskinen og 3 lamper lyser/blinker på fronten, som jo nok indikerer en slags fejlkode.
Det er disse symboler som blinker TØRT, STRYGETØRT og LØSNING AF TØJET/FÆRDIG.

Nogle derude som ved hvad disse 3 symboler fejlindikerer?

På forhånd tak
Mvh
Jan
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Med mindre du har afløb direkte til kloarken, kunne du jo prøve at tømme vandbeholderen for vand.

Tja, ville selv først og fremmest finde manualen til maskinen på eks. http://www.bosch-home.dk       under service. Det kræver dog du finder maskinens E-nummer på typepladen, som jeg ikke kan sidde her og se. Monstro du så ikke kan finde betydningen af blinkeriet der ???  

Og som vanligt går der kludder i indsætning af link så du må desværre selv "stavre" internetadressen ind manuelt. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Håndværkeren og Nitten.
Alt det med vedligehold af maskinen er gjort, alt er tømt og renset. alt klart der.
Og mht bosch hjemmeside forslaget er dette også forsøgt. De oplyser intet om disse symbol indikeringer, da det nok er forbeholdt fagfolket.
Har også søgt på udenlandske side for inputs.
Men ellers tak for forslagene.

Jeg ved ikke hvor meget fagfolk der er hos Bosch, jeg har haft ringet til dem fordi min store skabs fryser viser LO i displayet, det kunne de ikke fortælle mig hvad betød. Min konklution er at det må være en forkortelse af LOW temperatur.

Men prøv at tage strømmen fra den i en times tid, og start så op igen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis