Sensommer

Hej.

Blev lidt grebet af et solstrejf i gården, og så fik vi lige en ny kat, der gik og peb i haven

mvh


 varmetossen

37 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

De er rigtigt flotte Klaus, må kræve en del pasning at have en have med så flotte blomster. Og sødt lille pivdyr du har fundet dig der

Flote druer du har der Lars,bliver helt lækkersulten, kunne nu oså proppes på flaske

God ide Klaus.

Det har været en dejlig sommer, men jeg har desværre ikke fået nydt haven så meget pgra ombygning af vores 1 sal. 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Man kan godt se, at det ikke er alle, der nøjes med et mobilrelefon-kamera.
Superflotte billeder.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Håndværkeren på 12-10-2014 19:15

Den øverste ved jeg ikke hvad hedder, men den gror vildt i mange grøfte kanter her nede på Als.

He he, det kan sagtens passe at den er vild, for jeg har ikke passet det bed overhovedet, så alt der måtte gro der, får bare lov at stå 

Jeg syntes bare den var flot, og så røg den i kassen 

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Hej.

 

Vi kan da lige tage et skridt til. Denne plante er en af mine favoritter fra barndommen hos mine bedsteforældre. Vi kaldte den 'klokken 8 blomst' da den springer ud ved solnedgang i løbet af 15 - 20 minutter med nogle blomster hver dag. Jeg husker ikke dens navn, men den dufter af altheabolcher - sucre D'or for unge læsere

Og det var jo før tv-avis og alt det pjat.

mvh

 


 varmetossen

Hej.

Bare til dig, Jørgen. Det er ikke mere noget pivdyr, men en dræber, der vil slås i alle sine vågne

timer  og hænger fast alle vegne med de syle af kløer

mvh

Nåh ja, der også undtagelser

mvh


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 13-10-2014 14:43

Hej.

Bare til dig, Jørgen. Det er ikke mere noget pivdyr, men en dræber, der vil slås i alle sine vågne

timer  og hænger fast alle vegne med de syle af kløer

mvh

Nåh ja, der også undtagelser

mvh

Måske er der undtagelser, men jeg kender en af racen, som kan sove/slå mave i næsten 20 timer i døgnet. Men så spiser den da ikke denne lille fyr, som blev fundet i en udluftningskanal i muren

 

 

 


fase
Der er yderligere 27 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis