Så flot !!!

Tillykke til Jørgen med de sparede kroner og et flot nyt design - det er lige til at gå til :lol: og 1000 tak for indsatsen til ThomasB! Godt gået :mrgreen: (Den er sej din blå mand).

Der er mange nye raffinerede muligheder - en af dem er "Vis prøve".

Det vil nok blive morsomt med afstemninger - jeg prøver det lige. Jeg gætter på at muligheder skal kommasepareres. Vi ser hvad der sker :roll: Der kommer minsanten selv mulighedslinier frem! Genialt!

De venligste hilsner :wink:
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er bare super-duper. Jeg opdager stadig nye muligheder.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Jeps - det er blevet rigtig lækkert at bruge.. Og helt fint med den nye sponsor.. Alt er bedre end "pop-ups" - og det er jo nogle nydelige glassten

Ok - en enkelt lille ting.. På toppen af siden hvor der står :
Forside >> Forum >> Hjælp >> etc...

Måske man skulle overveje at fjerne ">>" tegnene De bruges jo tradionelt for at markere undermenuer. Dvs at Hjælp skulle være en undermenu under Forum der igen er en undermenu under Forside.. Det forvirrede mig lige da jeg så siden første gang..

Ellers helt kanon.... Specielt med at det er mulgit at se indlægget inden man sender det.. Og få rettet alle fasteteglene.

/Niels
Man kunne fristes til at savnenogle reklamer, jeg kan slet ikke overskue en side der fylder hele skærmen biggrin

Den er allerede sendt vidrer til alle de GDS´ere og LDS´ere jeg kender.

Venligst Per Salting
"Alt er bedre end pop-ups"

Hmm. Pop-ups har ellers den kvalitet at de er til at blive HELT OG ALDELES FRI FOR!

Et lillebitte, men meget effektivt, program eliminerer alle pop-ups. Det hedder Pop-Up Stopper. Lad mig sige at det virkelig øger livskvaliteten foran en pc. Herunder et link hvor dette kan hentes gratis. Lad det starte op med din maskine og du vil aldrig igen døje med pop-ups. Sæt den på aggressiv indstilling. Hold Ctrl-knappen nede hvis du vil åbne links. Hold Shift-knappen nede for at åbne links i nyt vindue. Nyd en lyd hver gang du eliminerer en pop-up…

http://www.panicware.com/

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Annonce
Hej Per.

Godt nok ikke mange reklamer, men husk nu dels i toppen har vi interstyle som er de sidste der har givet os penge til siden, og så er der altså og nogle stykker på "Sponsorer" oppe i den blå linie foroven.

Muligvis må I så finde jeg I at vi gør sponsorerne mere synlige ved at bruge nogle cm. i den ene side, og/eller vender topbanneret, men det kan jo heller ikke genere, så længe man ikke enten får mails fordi man har givet sin mailadresse, og det sker ikke i min tid, eller får de irriterende pop-ups, og det sker heller ikke i min tid, så håb jeg lever længe :lol:

Så brug gerne TriumphThyes's program, men I behøver det ikke til vores side, og nu gider jeg ikke love det mere (3 - 5 gang)

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Citat fra TriumfThye


Et lillebitte, men meget effektivt, program eliminerer alle pop-ups. Det hedder Pop-Up Stopper.


Man kan også gøre sig selv den tjeneste at overveje Mozilla's browser.. Der kan man i en simpel menu sætte hak i "jeg vil ikke ha' pop-ups".. Det har yderligere fordele:

1) man er ikke afhængig af microsoft og deres gennemhullede programmer (se bare Blaster her for nyligt - selv om det denne gang var et styresystem-hul)
2) Mozilla er betydelig mindre hukommelsesmæssig - dvs det kører bedre og hurtigere
3) mozilla's mailprogram er sikret mod 99% virus uden man behøver bekymre sig om antivirus programmer og andet godt..

Og er dette forum så optimeret til Mozilla.. ????? Aner det faktisk ikke.. Er midt i at flytte så jeg bruger min arbejds computer (og her bruger man Microsoft produkter :roll: )

/Niels
hej niels
du glemmer at skrive hvor man kan anskaffe dette Mozilla eller lære mere om det
jeg er helt med på at give microsoft lidt konkurrence :wink:
pia

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis