Bentone B1R-brænder

Jeg søger en fejlkodeliste evt. komplet manual til en Bentone B1R-brænder (digital).

Er der hjælp at få herinde???

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af LDS-Jeep på 10-10-2014 18:36

Jeg søger en fejlkodeliste evt. komplet manual til en Bentone B1R-brænder (digital).

Er der hjælp at få herinde???

Njaaaaa og E.   http://www.Google.dk fandt denne side http://www.bentone.com/product/bentone-b1-classic/  da jeg tillod mig at spørge. Håber du finder hvad du mangler der. 

PS. Opgiver at gøre linkene klikbare, da den funktion SLET ikke vil i aften. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af LDS-Jeep på 10-10-2014 19:52

Tak for første bud. Jeg skulle nok lige have nævnt, at fejlen lige nu er "Fejl 7". Den er ikke nem at tolke fra den foreslåede side. Brænderen startede og kørte een gang efter filterrens, og gik så på fejl.

Hvis fejlen er syv blink siger fejlsøgningsskemaet det skyldes dårlig flamme eller beskidt flammeindikator. Men når du lige har renset filteret formoder jeg du har luft i fødeledningen/pumpen. Måske du skulle lufte pumpen ordentelig ud ???   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Det var i den retning jeg har kigget(dårlig flamme). Denne brænder har et led-display der viser Fejl 7

Skrevet af LDS-Jeep på 10-10-2014 20:27

Det var i den retning jeg har kigget(dårlig flamme). Denne brænder har et led-display der viser Fejl 7

Formoder fejlkoderne er de samme uanset. Din brænder må i øvrigt hedde noget mere end det har opgivet på grund af anden styring.

Hvis du selv søger, finder du mange flere henvisninger til din brænder. Måske ligger det helt rigtige "papir" der ude et sted og skvulper rundt.   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Den har også betegnelsen "Info Line". Syntes ikke billedoverførsel virker overbevisende, men nu har jeg prøvet....!

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis