Nye tilbud: Lys under sengen og 70 pct på Philips LED

Der er nye gode medlemstilbud klar!

1) Tre forskellige LED-pærer fra Greenline, f.eks. 70% rabat på Philips LED-pære, LED-lysstofsrør med næsten 40% rabat og en GU10-pære til 39 kr.
Se tilbuddet her: www.lav-det-selv.dk/tilbud/aftale/greenline-2014-10

2) Få lys under sengen, som automatisk tænder når du træder ud om natten. Eller lys i skabet, der tænder når du åbner.
Se tilbuddene fra Mylight.me her: www.lav-det-selv.dk/tilbud/aftale/mylight-2014-10
 
Derudover får vi fortsat 25% rabat på alt maling hos Malgodt.dk!

Se mere her: www.lav-det-selv.dk/tilbud


Mvh. AllanE
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Philips 12w pæren kan i denne uges silvankatalog fåes for kr. 49,95 hvis man skulle være interesseret i at spare yderligere 40 kr. pr. stk.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nu må leverandøren jo selv forsvare tilbudet, men jeg kan se, at tilbuddet hos Silvan var et køtilbud der kun gjaldt i lørdags. Derudover er det svært at se om det ER den samme pære, for Silvan skriver ikke meget i avisen.


Mvh. AllanE
Beklager at jeg overså det var et køtilbud! Det ændrer jo tingene en del.

Jeg tror pæren er en vare der udgår, derfor tilbuddene. Derudover tror jeg ikke der er det store salg i pærer der lyser med 12w/60w.

Men tankevækkende nok, at silvan rent faktisk kan sælge pæren til den pris.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Allan Og Christian

Ja det er den samme LED pærer fra Philips, som Silvan har haft på tilbud.
Det er korrekt at LED pæren udgår fra Philips, der kommer ændring i LED lyskilder konstant, og Philips er bestemt en af dem der ændre mest i deres LED lyskilder.
At det er et restparti, gør også at prisen er så lav som den er.
Så kan jeg godt se, at Silvan har solgt dem, hvad der må være med stort tab for at lokke kunderne i butikken en lørdag, dette er ikke en unormal fremgangs metode for et byggemarkedet, og kan ikke helt sammenlignes med online salg.
Det billigste sted jeg lige umildbart ellers kan finde på nettet, lyder på 236 kr. + fragt.

12W LED pærer til erstatning af 60W, jeg er ikke helt med på hvorfor det skulle være skidt. Det er den klart mest solgte LED rundstråle pærer fra Philips i vores regi, og en af Philips mest populære E27 LED pære de har haft lavet. Så helt skidt kan det da ikke være.

Med Venlig Hilsen

Greenline
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også