Smugkig: Artikler på LDS

Sig velkommen til det nye skud på LDS-stammen: Artikler!

Det har længe været en drøm, at udvide LDS med en artikel-sektion, så vi har et sted hvor vi kan bygge et "opslagsværk" op med guides, tip & tricks mv. Den tekniske del af arbejdet er nu klar og nu gælder det om at få tilføjet en masse artikler.

Vi er så priviligeret, at de dygtige folk: Rene Koluda (tømrer) og Kresten Kjær Larsen (maler) har sagt ja til at bidrage med artikler. Tusind tak til begge og tak for de første to artikler.

Det mangler nogle småting stadig, men i vanlig LDS-stil, vil jeg blive meget glad hvis nogen gider at klikke ind og prøve det af og komme med kommentarer her i tråden. Der plejer jo gerne at komme en masse gode ideer og vigtig feedback (læs: oversete fejl ). Det vil være fint at fange det, inden jeg åbner sluserne og lægger det i topmenuen. Så kommentarer vedr. artikelsektionen, herunder formen, brugervenlighed mv. Kommentarer til forfatterne af artiklerne, bør skrives på artiklerne.

Se artiklerne her: www.lav-det-selv.dk/artikler

Takker!


Mvh. AllanE
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Glimrende initiativ!

Med venlig hilsen
ktm

 

FEDT...

Altid gode initiativer fra "Cheferne"

MVH Njord

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Det kan der blive meget godt ud af.

Jeg skrev lige en lille kommentar til KOLUDA byg. Jeg plejer at læse min egen kommentar igennem hver gang, for at opdage eventuelle slåfejl. Jeg kunne ikke se en rediger knap, så havde der været fejl, efter at den var sendt ville jeg ærgre mig.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Du kan godt rette kommentaren. I praksis bliver det gemt som et forum-indlæg, så du kan altid gå ind på indlægget (der er et link til den relevante tråd ved kommentarerne i artiklen). Lige nu ligger tråden i "Om Lav-det-selv.dk", én pr. artikel.

Som med alle forumindlæg, kan man rette i op til 30 minutter efter man har skrevet.

Mvh. AllanE
PS: Og tak for ordene indtil videre til jer alle!! Godt at høre, at I synes om det.

Mvh. AllanE

Jep, fordelen ved det er forum kommentar til artikelerne er bla. at man kan redigere i kommentar præcis som ved alm. forum indlæg.

Har lige testet det nemlig, så virker efter hensigten...

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også