Kommentarer til artikel: Vil du skrive artikler på LDS?

Her samles kommentarer til artiklen: Vil du skrive artikler på LDS?

Kommentarer vises både her og under artiklen.

Mvh. AllanE
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej LSD

Jeg synes det lyder som en god ide med at skrive en artikel. Jeg vil gerne skrive om hvordan man søger byggetilladelse. Jeg har en tegnestue hvor specialet er at søge byggetilladelse til små og mellemstore projekter. Artiklen kunne omhandle tricks, procedure, fremgangsmåde m.m. Kunne det være intressant ?

Kan man få hjælp til at rette teksten da jeg ikke er noget gramatisk gene.


Har du brug for en byggetilladelse?

Vi hjælper dig med byggetegninger - energiberegninger - ingeniørberegninger - byggeansøgning til dit kommende byggeprojekt.

 

@byggetilladelsen

Jeg er ikke noget geni til byggetilladelser, men jeg skal gerne læse korrektur / lave faktacheck / link kontrol m.v.

 

mvh,

ChristianV

 


"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Fantastisk med jeres tilbagemeldinger! Der er også kommet nogle henvendelser som privat besked, så der er bestemt interesse for at skrive artikler. Skønt!

Alle der skriver artikler bliver en del af "skribent-korpset" på LDS (mangler et bedre ord) og vil få egen adgang til at skrive og rette i artikler. Af tekniske årsager er det dog mig der lægger artiklerne ind i starten.

@Byggetilladelsen og @Charlotte: Jeg skriver lige til jer hver især og aftaler nærmere!

@ChristianV: Fedt, at du vil hjælpe med korrektur osv.! TAK! Lige nu er vi i startfasen mht. artikelsektionen, så de nuværende og kommende artikler kommer til at danne grundlaget for de fremtidige retningslinjer for artiklerne. Vi har brug for erfaringerne med artiklerne for at kunne lave retningslinjerne. Derfor vil jeg meget gerne tage korrektur-bolden ved de første artikler. Men hvis du vil hjælpe senere, så vil jeg meget gerne have dig med i "gruppen" allerede nu.

Mvh. AllanE
Skrevet af Håndværkeren på 17-10-2014 19:22

Jeg kunne lave en artikkel om hvordan man lige knalder en ny lynlås i beklæderne, der vil skulle en del forklarende billeder med.

Hvis det kunne have interesse ?

Bare af almindelig nysgerrighed: Hvad er forskellen på benklæder og bukser ? 

Dækker benklæder over mere, jeg tænker overalls, keddeldragte mm, eller er det bare et ældre udtryk?

Min far sagde i øvrigt altid benklæder, og aldrig bukser, for det var noget torskerogn kommer i  

 

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Fra den danske ordbog :
 
  1. beklædningsgenstand der dækker underlivet og omgiver hvert af benene med et kort el. langt rørformet stykke stof (gl.; formelt); synonym bukser .

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af Håndværkeren på 17-10-2014 19:22

Jeg kunne lave en artikkel om hvordan man lige knalder en ny lynlås i beklæderne, der vil skulle en del forklarende billeder med.

Hvis det kunne have interesse ?

Jeg må jævnligt kassere bukser/benklæder, skindjakker osv som følge af at lynlåsen går i udu.

Hvis du også samtidig kunne give en anvisning på, hvorledes man kan drive sin hustru til at sy en sådan lynlås i, ville det være virkelig prægtigt!   (Hun vil end ikke stoppe mine strømper!!   )

 

 


Med venlig hilsen
ktm

 

@KTM - hvis @Håndværkeren laver en artikel - så må det betyde, at udskiftning af lynlåse m.m., er blevet til "Mandearbejde" - ergo - du skifter dem selv ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hmmm, det er nu ikke så svært at skifte en lynlås, det kan selv jeg finde ud af med lidt besvær.  

Nej problemet er og finde et sted hvor en passende erstatningsmodel kan købes til en fornuftig pris.  

Men det kunne der vel også blive en artikkel ud af ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også