Ny batteri boremaskine

hejsa er helt ny herinde, tænker det må lige være stedet at spørge.

Da min gamle DeWalt skal på pension skal der skaffes en ny, men er løbet sur i test på nettet bliver blot mere forvirret, jo mere jeg læser.

er på udkig efter noget 18v gerne med slag (men ikke et ultimativt krav). Pris leje 1000-2000

Har kigget på Dewalt, makita og aeg men ved ikke hvad jeg skal vælge
på forhånd tak morten
hejsa er helt ny herinde, tænker det må lige være... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Regmos på 14-10-2014 16:08

Åhr, hvor er du heldig. Jeg nåede lige at købe modellen før (plus), og det er da det værste l... jeg nogensinde har brugt penge på

 

 

 

 

Metabo Powermax 12 er nu også lidt noget skrammel, der er så meget slør i lejet ved borepatronen, at den ikke rigtig er til at bore med, men den er fin nok til skruemaskine, til de små skruer.

Det er en jeg har vunden, så jeg har da heldigvis ikke brugt penge på den.

 

Den jeg anbefaler er kulløs, dvs kroppen på maskinen er mindre og lettere men med en smule højere effekt kontra en lign der ikke er kulløs. 

Og snakker vi vægt så vejer en del af de billige maskiner mange gange mere. 

Tak for indputsene endte med at købe dette sæt i bauhaus.

http://www.bauhaus.dk/varemaerker/makita/makita-sl...ne-dhp453ryjx1-18v-li-ion.html" target="_new" rel="nofollow"> http://www.bauhaus.dk/varemaerker/makita/makita-sl...ne-dhp453ryjx1-18v-li-ion.html

Set ud fra at de har samme maskine til 1498 uden tilbehør så er det vist ok.

Kan se at bits sæt med skralde skruetrækker koster 249kr og bor sæt koster 199kr for sig selv, begge dele er med i det sæt jeg købte, og virker til at være i ok kvalitet, uret der er med virker så noget plastik agtig men pyt med det.

er for øvrigt meget godt tilfreds med maskinen, der virker til at være i samme gode kvalitet som de dyere maskiner.

I øvrigt så tager det rent faktisk ikke mere end de 15 minutter at lade et fladt batteri, det var jeg ellers lidt skeptisk over for.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis