Spærregrunder

Jeg står og skal til male hele første salen på 100 Kvm. Den består hovedsageligt af gamle (1970erne) ubehandlet profil bræder og regner derfor med at give den en/to omgange spærregunder. Så der skal bruges en del maling Jeg har tidligere brugt Jotun's knast og spærregrunder hvilket jeg har været tilfreds men nu står jeg og kan købe Beckers, Scotte Isolergrund G helmat til en pris der er ca 35% billigere. Så der er jo en del at sparre. Jeg vil derfor høre om der er nogen som har nogle erfaringer med denne spærre grunder? Eller om i kan anbefale nogle andre spærregrundere?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Beckers har et produkt, der hedder profilgrund. Den er beregnet til profilbrædder og indeholder forsegler. Grundig nedvask eliminerer den desværre ikke, så frem med grundrens og få al nikotin mv væk før du begynder ;-)
PP mestermaling har en fortræffelig spærregrunder til træ. Hvis træet er meget tørt og åbent kan det dog være nødvendigt med to strygninger for at opnå en tilfredsstillende film, men det gælder for alle spærrende produkter.

Rolf Brejner

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også