LK Fuga Hygrostat

Hej, håber en der kan hjælpe.
Har en LK Fuga Hygrostat som indtil forbrug virkede. Det gør den ikke mere. Købte en ny Følerenhed, da jeg mistænkte den for fejlen. Det var det ikke.
Nu skal jeg så fejlsøge på hvad problemet er. I vejledningen (Google navnet så kommer den) står der hvordan man konfig udgangsrelæet. Men jeg er gået i stå der med "klemmerne" Det forstår jeg simpelthen ikke.
Øverst i kontrolenheden er 5 udgange. Fra venstre er nr 1 forbundet med stik kontakt for lys (tror jeg) nr 2 til ventilatoren. Nr 3 er tom. Nr 4 også stil lys stik kontakt. Nr 5 til ventilatoren.
Den gang den virkede passede det med hvis jeg tænke lyset startede ventilatoren når luft fugtigheden var over 85. Derfor jeg regner med at nr 1 og 4 er til lyskontakten.
Hvad og hvor er klemme 2, 3 og 4 ?
Ide til hvad fejlen kan være ?
Da følerenheden var i stykker og jeg tænkte manuelt for ventilatoren kørte den uafbrudt. Efter by følerenhed reagere den på timeren.
Den holdte op med at virke efter normal brug, luftfugtighed over 85 og så slukke efter fuld timer (10
min) men flere timer kørte den stadig indtil vi slukkede på afbryderen. Og den lyste kun rød. Efter ny følerenhed lyder den grøn når timerne slukker. Rød når den kører.
Jeg har billeder af lednings føresel.
Er der en der kan hjælpe ??

Missbernie ??
Hej, håber en der kan hjælpe. Har en LK Fuga... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, så fik jeg endelig prøvet det. Det virker ikke. Stadig som om den ikke reagere på føleren. Føleren er jo nu, dog er den nye anderledes end den gamle. Den gamle havde en sort plastic bobbel over printpladen, det har den nye ikke. Kan det være en fejl ? Ellers må det være selve kontrolenheden som ikke fungere med føleren, altså selv fugtigheds justerknap dimsen ? Ellers kan jeg ikke lige komme på flere fejl ??

Missbernie ??
Hejsa. Mon det nogensinde blev løst! Jeg har præcis samme udfordring! Har skiftet både føler og styre enhed! Stadig virker lortet ikke. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis