Nyt design

Flot flot, jeg blev nu lidt snydt, jeg troede nu Thomas B havde lavet det fra grunden, det ville have taget et helt mandeår (tror jeg), men imponeret det er jeg.

Men "Udfør" indlæg knappen syntes jeg nu sidder dumt og navnet på den er ikke sigende syntes jeg.

Forsiden syntes jeg skulle brydes op, så når jeg klikker på hus, så kommer jeg ikke til en forumoversigt, men direkte i hus.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej PeterR smile


Nej, jeg har ikke selv lavet boardet. Det ville da være dumt, når man kan få et gratis.
Selve boardet er sådan set ikke så kompliceret at lave, det er mere konverteringen der er tricky, da det gamle board lå i rene tekstfiler, og ikke i database. Det er ret besværligt, da det gamle board fyldte over 150 MB, og skulle kopieres frem og tilbage ved konvertering. (time out osv)

Det næste er, at boardet ikke kom med mulighed for hverken chat, eller billedehåndtering, det skulle laves bagefter (fra moduler).

Vedr. din "Udfør-knap", så kan jeg altså kun se en "Indsend-knap" :roll:

Vedr. at komme direkte i f.eks lav-hus fra forsiden, ville være dumt, da man så ikke har en komplet forumoversigt ved klik fra forsiden.

Mvh ThomasB
Ok jeg bøjer mig :lol:, det er nok samme tilvending som da jeg gik fra NT40 til 2000, nu sidder jeg jo næsten mere herinde end i selve styresystemet. Ja konvertering er noget "sjajs", der er altid noget der driller. Nå men fortsat god sommer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis