Lave loftstige i eksisterende plade/hul

Hej

Jeg har en loftlem i garagen som er ca 100*160 cm. Den åbnes ved at jeg finder en stige og skubber lemmen op på loftet. Jeg tænkte så på om det ikke var muligt at få fat på en loftstige og på en eller anden måde montere den på pladen og sætte nogle hængsler på pladen så den istedet åbnes nedad og jeg kan bruge stigen til at komme op? Kunne de fjederebeslag der er på loftstgen mon flyttes over på pladen istedet?

Nogen ideer til hvordan det kan laves?

På forhånd tak

Hej Jeg har en loftlem i garagen som er ca... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Problemet med den hos Harald er at du skal have en stige for at få den ned, som jeg ser det.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
umiddelbart skal den hos harald tages ned med en "stok" som jeg kan se det i brugsvejledningen. Tror måske det er den nemmeste løsning fremfor at skære min fine alu stige i stykker Så er det bare nogle hængsler der kan bære pladen

nej alu stige er ikke så god til den opgave som jeg forklarede sidst. Men det fremgik jo heller ikke tidligere at det var en alu. Det er nok den billigste løsning, den hos Haral N, selv om man kan købe træstige for kr. 199,00-


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ellers kunne man også vælge en alm loftstige til de 499 kr, men så skal lemmen holde hele vægten fra stigen hvor den fra Harald umiddelbart ligger på loftet
Ja det er mulig. Men det startede jo med at det var lidt for dyrt. Jeg kender nogen der regner på denne måde (Sparet / 120 = x kasser øl)

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis