TOUCH IR 350 UNI DIMMER

Hej

Der er monteret en en impulsgiver til lysdæmper TOUCH IR 350 UNI, men når den sidder i forfradåsen begynder lampen at kører op og ned i styrke som om der er nogen der holder en finger på touch pladen.
Når den så afmonteres fofradåsen, stopper den med at kører op og ned og fungere normalt.

Lysdæmperen touch uni 350 virker helt fint og når dimmeren kobles fra, virker det helt upåklageligt.

 

Er der nogen kloge hoveder der kan fortælle mig om den er defekt eller om der nogen der blot kender til denne problemstilling ?

Det er denne dimmer.

http://www.wattoo.dk/lk-fuga-lysdae...1067003900

 

Håber i kan hjælpe

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lyder meget underligt og har aldrig hørt at en plastdåse skulle være skyld i en lysdæmper bliver underligt..

er du sikker på den er mont. rigtigt? sikker på at der ikke er noget synlig kobber som laver en fejlforbindelse når du skubber den ind i dåsen?
Det kunne godt tyde på at du har problemer med den krybe spænding som touch dæmperne laver.

Jeg ville prøve at sætte en ny på og se om det kunne afhjælpe problemet. - Kan ikke lige sige hvad der ellers skal kunne afhjælpe problemet.

www.EL-Grossisten.com - Kvalitets EL materiale til lave priser Billigere end Harald Nyborg
Nu spørger jeg dumt, men har du husket at sætte dækslet på før du tændte strømmen igen? Når en Touch dæmper for strøm, kalibrerer den. Så tror den der er dæksel på når der ikke er, og hvis du sætter dæksel på, tror den at der en hånd på?

wwww.elbogen.dk - Din El guide
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis