Audi A4 2,4 tip vil ikke skifte gear rigtig efter bremseskift

Hej

nogen der ved hva der kan være galt har skiftet bremser foran på min audi a4 2,4 tipt og i farten glemte jeg at spænde boltene ved bremsecylinder(dem begge 2 i hver side)kørte 100m så blokerede den og kom i tanke om det bakkede stille tilbage og fik dem spændt men nu er det som om når jeg køre lamer den fra forhjulene og skiverne bliver brænvarme(kan spejle æg) og den kommer med en lyd(som servo lamer)når jeg drejer med rattet og den vil ikke skifte gear ordentlig lige som om den hopper ud af gear og KICK OFF ved pendalen vil heller ikke mere kan jeg evt tage bremserne af igen og sæt dem på(tænkte om de måske hade sat sig ved den blokerede og lige skulle af og på igen) håber det er en venlig sjæl der kan hjælpe

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Det lyder som om du har to muligheder: Starte forfra, dvs. skille det ad og samle det hele igen.

Efter din beskrivelse er der jo gået et par ting galt i processen.

Anden mulighed er at få den til mekanikeren.

Bremser er en del af det primære sikkerhedssystem og der må ikke ske fejl ved reparation.

mvh


 varmetossen

er samlet og det virker stadig ikke en der er rigtig god til Audi tipt gearkasser den bliver siden i et gear og gir et ryg når jeg skifter til baggear og nogen gange slår abs bremse til når jeg bremser uden der er glat og alle lys i instrument brættet hvor den viser hvad gear den skal side i lyser ALLE SAMMEN kaliber er også falltet ned fra skive og gav et ryg i den ledning den hænger i den tykke sorte hvor der er 2-3 ledninger i kan det være en ledning der er revet over nogen der kan hjælpe???
Jeg ved, at man ved nogle af de større Audier, i det mindste, skal have en tester på, til at nulstille bremserne når man har rodet med dem.

Med venlig hilsen
ktm

 

kan man sætte en vag tester på og finde fejle??
Det skal jeg ikke kloge i

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis