Bund i skur

Kære Gør-det-selv-folk

Jeg er i gang med at lave et skur, som skal stå op af et eksisterende skur. Jeg bygger det i de samme materialer som det eksisterende skur (sortmalende forskallingsbrædder, betontagsten mm.)

I forhold til bunden har det eksisterende skur ca. 20 cm. puds fra belægningssten til forskallingsbrædderne begynder. Og det nye skur må jo gerne ligne...

Jeg overvejer at bruge eternitplader til bunden (Som også kan skjule punktfundamenterne) men er det en god løsning? Hvad vil I anbefale? Det skal jo helst kunne tåle at stå delvist i brolæggersand.

Mvh

Martin

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Om det er en god ide eller ej glæder jeg mig til at høre om for eternit løsningen er lige nøjagtig den løsning jeg selv har valgt :-)

Jeg har haft grå eternitplader til at stå som "sokkel" rundt om mit carport ved værksted, siden 1984. De står nogle steder ned i belægning (sand) og andre steder ned i blomsterbed (jord). De fejler ikke det mindste, bortset fra en jævn lidt mørkere patina, og en enkelt påkørsel med havefræser. De ligner meget den pudsede sokkel på værksted.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis