Nu da emnet "dam i jolle" er ved at være udtømt, så tænker jeg at vi kan diskutere det modsatte.
Jeg lægger hermed ud med et billede - jeg fandt ikke en "jolle i dam" men et billede af et krigsskib i en dam.
Det kan vel bruges også. Vorbasse Krigshavn, med krigsskribet "Labri". Det belv efterfulgt af et russisk U-bådstårn i en række år - og sidst ejg var forbi Vorbasse, var der desværre ikke noget som helst andet end ænder.
mvh A
UPS-PS jeg kan kun vedhæfte billedet - ville helst sætte det ind, som vi kunne tidligere.
To ulykker kommer sjældent alene.