Jolle i dam

Nu da emnet "dam i jolle" er ved at være udtømt, så tænker jeg at vi kan diskutere det modsatte.

Jeg lægger hermed ud med et billede - jeg fandt ikke en "jolle i dam" men et billede af et krigsskib i en dam.

Det kan vel bruges også. Vorbasse Krigshavn, med krigsskribet "Labri". Det belv efterfulgt af et russisk U-bådstårn i en række år - og sidst ejg var forbi Vorbasse, var der desværre ikke noget som helst andet end ænder.

mvh A

UPS-PS jeg kan kun vedhæfte billedet - ville helst sætte det ind, som vi kunne tidligere.


To ulykker kommer sjældent alene.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg bidrager lige med et link til billeder af den hedengangne U-båd.

 

PS "Labri" referer til Professor Labri, der lancerede begrebet Vorbasse Krigshavn under sin optræden på Bakken.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis