Anlæg i bilen

Hej jeg har lige købt nogle højtalere til bilen peugeot 206. Jeg har købt 2 6,5" 260w og 2 5,25" 180w og 2 6x9" 360w. Jeg skal også have købt en sub men har i et godt råd til hvad for en forstærker der vil kunne klare det og hvordan skal det tilsluttes
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Næh men et råd om at du lader anlægget blive hjemme, du har inge mulighed for at høre andre trafikanter med sådan en larm i bilen og det skal du kunne. André Spade

Hej Det ville være nemmere at hjælpe dig hvis du kom med lidt flere oplysninger omkring hvad det er for nogle højtalere du har købt og hvilken lyd du er ude efter.

Ja hjælpe gør jeg også gerne, men du må lige ud med hvad headunit du  vil bruge til det også.

Og skal det hele trækkes af forstærker eller forstærkere, i så fald er du ude i noget med  mere end en linieudgang.

Mere information først

 

 


 Mvh Henrik

Hej

Du skal da nok starte med at finde ud af om bilen skal vejes om, når du monterer alt det eller om det skal med på en trailer  fordi så skal kablerne være noget længere

men spøg til side - hvilket anlæg skal trække alt det ? og mon akkumolatoren er stor nok ?

Hilsner Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 21-09-2014 22:32

Næh men et råd om at du lader anlægget blive hjemme, du har inge mulighed for at høre andre trafikanter med sådan en larm i bilen og det skal du kunne. André Spade

Gu ska det anlæg ej blive hjemme

 

Tilbage til tråd starter

 

Har selv haft anlæg med +10.000 watt til rådighed og det afgørende er, at du altid sikre strøm nok til dine forstærkere. ALTID!

 

Hvis du gør dette, så betyder det ikke så meget hvor mange watt dine højttalere er beregnet til, i det så længe de ikke modtaget et klippet (forvrænget) signal, så kan de spille langt over evne.

 

Så start med et ekstra bil batt. i bagagerummet - et par store kondensatore - et par små kondensatore og så en stabil forstærker lige klods op af.

 

Alt forbundet med store tykke kabler og så er det bare derud af

 

 

 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Hvis han nu skal have en trailer med til alle dimserne, kan han da lige så godt få en stor diesel gennerator mogget op på traileren så forsynings problemet elimineres

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis