1.000kr. pr m2

Hej

 

Jeg har fået et tilbud på linoleumsgulv inkl. lægning og fjernelse af eksisterende gulv. Der skal bruges 26m2 linoleum, selvom der i "netto gulvplads" kun er omkring 16m2, idet der er mange køkkenskabe. Det ender således på ca. på 1.000kr. pr. m2 alt i alt pga. spild, selvom prisen på gulvet er regnet til 350kr/m2.

 

Jeg synes umiddelbart, at det er tosset at bruge så mange penge på spild. Jeg tænker derfor selv i retningen af fliser, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om man ikke kommer et godt stykke for 1.000kr./m2 selv med lægning? Fjernelse af eksisterende gulv kunne jeg nok klare, og spartling behøves vel ikke, når det er fliser?

 

Venlig hilsen

 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad består dit undergulv af ??? for hvis det er træ så vil det nok ikke være så smart med fliser da fugerne vil revne, da træet arbejder en lille bitte smule
Har i øvrigt været ude og se på fliser, og jeg kan se, at pengene rækker noget længere ad den vej.
Hej . Jeg vil sige at du vil kunne få en god kvalitets flise for pengene efter du har fået købt fliseklæb, fugemasse og primer.
Hilsen Martin

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Ja, det er jeg også kommet frem til :-)

Hvis du skal have håndværkere til at udføre begge dele er der nok ikke den store prisforskel.

Og der skal jo oså være jævnt/ret under fliser, men dog ikke i helt samme grad som ved en banevare.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis