Jeg er igang med at anlægge en indkørsel som en stor firkant mellem fortovskanten og huset. Ideen er at jeg vil grave 10 cm ned, lægge dug, og fylde skærver på.
Terrænnet skråner dog en smule ind imod huset, sådan 4% måske. Jeg er nu bekymret for om fortovskanten kan finde på at skride ind imod huset, når jeg kører over fortovet ind i indkørslen. 
Derfor tænker jeg at grave en rende ud ved siden af fortovet og støbe op, så fortovsstenene (SF-sten) støtter imod betonen/cementen. Jeg har dog ingen erfaring med støbninger.
Har nogen en ide om, om det er den rigtige måde at gøre det på, og hvilke materialer og hvordan jeg skal grave ud? 
Mvh
Jacob