Kan ikke slette programmer

Nogen af mine gamle programmer er ikke på listen over programmer, der kan slettes. Jeg har win8 og alle mine programmer er lavet til meget tidligere versioner. Min pc fortæller mig at jeg skal se i dokumentationen til programmerne, om hvordan de skal slettes. Fint, der står at jeg skal gå ind i Kontrolpanel og i 'slet rediger programmer'. Så står vi her igen.

Er der noget om at jeg kan få min pc til at køre i en ældre mode?

Det er specielt en version af Mcafee, der har sneget sig ind sammen med en installation, som jeg vældig gerne vil af med.

Nogen gode forslag?

Mvh

Helle på Møn


Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du prøvet at gå ind i kontrolpanel og der vælge under programmer vælge fjern et program.

Er det mindfast? Hvis du vælger Skrivebordet er du i en WIN 7 lignende tilstand.


fase
Forstår ikke "Er det mindfast? Hvis du vælger Skrivebordet er du i en WIN 7 lignende tilstand."
Jeg kan ikke vælge et program, der ikke står på listen under programmer :-)

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Prøv at geninstallerer din Mcafee.
Ofte fjerner installationprogrammet egne gamle versioner.

Så kan du sikkert bagefter fjern den nye version af programmet

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Skrevet af Raknes på 17-09-2014 11:57
Forstår ikke "Er det mindfast? Hvis du vælger Skrivebordet er du i en WIN 7 lignende tilstand."
Jeg kan ikke vælge et program, der ikke står på listen under programmer :-)

Når jeg følger dit link i indlæget komer jeg til noget der hedder Mendfast. Hvis du vælger skrivebord i win8 kommer du til noget der ligner win7, der kan du komme ind i kontrolpanel og vælge programmer og fjern et program.

 

Hvis du i win8 sætter cursoren op i øverste højre hjørne, kan du i søgefeltet kontrolpnel og derefter klikke på søgeresultatet. Du kommer så i kntrolpanel og kan foretage dine rettelser.

Jeg kan se at din henvisning til det program, jeg skriver om nu er fjernet, så se bort fra min henvisning.

 

 

 

 


fase
ho ho, jeg klikkede på linket og godkendte en masse tilsyneladende tilforladelige procedurer....Og nu flere timer efter har jeg en kasse klistret til min skærm der siger..this might take a few minutes...please wait! jeg har genstartet og lige meget hjælper det, og Mcaffee er der også endnu. Så det bliver vist en lang træls omgang den. ;-)

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Så er et jo godt, der er noget, som hedder gendannelsespunkter i Windows, hvor man kan gendanne computeren til en tidligere tilstand. Prøv at skrive "systemgendannelse" i windows hjælpen. Der kan du gendanne til før du kørte mcafees removal tool. Men dit oprindelige problem kan det ikke hjælp med. Medmindre indstallationen af det gamle Mcafee ikke ligger for langt tilbage, for så kan du gennedanne til status før installationen af dette.

Hej

Prøv at hente og installere dette lille gratis program - jeg har haft utrolig meget gavn af det og det klarer næsten alt - husk at benytte grundig skanning til sidst !

"obit uninstaller"  jeg kan af en eller anden grund ikke indsætte link mere (XP PROFF)

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af polobjørn på 21-09-2014 17:13jeg kan af en eller anden grund ikke indsætte link mere (XP PROFF)

Hilsen Polobjørn

kan være fordi du kører XP - Microsoft er stoppet med opdateringer af XP så vidt jeg ved - så det er nok tiden hvor du skal overveje at opgradere dit OS til et nyere. Selv har jeg en enkelt maskine,der stadigt kører XP, som jeg bruger som logger for mit solcelleanlæg - der kommer ikke flere beskeder omkring nye opdateringer.

 

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis