Servodan skumringsrelæ

Hej Alle LDS folk

 

Hurtigt spørgsmål ang servodan skumringsrelæ.

Kan en 18-093 styring benyttes sammen med en 43-196 lyssensor. Styringen har en udgangs spænding på 24V og sensoren skal forsynes med 56V. Vil det kunne fungere med hensyn til korrekt retur spænding til styringen.


Hilsen

Michael ** Elsker mit skæve hus **
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af mbaadk på 15-09-2014 22:08

Hej Alle LDS folk

 

Hurtigt spørgsmål ang servodan skumringsrelæ.

Kan en 18-093 styring benyttes sammen med en 43-196 lyssensor. Styringen har en udgangs spænding på 24V og sensoren skal forsynes med 56V. Vil det kunne fungere med hensyn til korrekt retur spænding til styringen.

Styring type 18-093 er beregnet til at blive styret af sensor type 43-198. Så din kombination fungerer ikke. Se datablade hos servodan.

 

 

 


fase
Jeg var bekendte med informationerne på de omtalte datablade, men da jeg købte styringen over DBA, fik jeg sensoren med selvom den ikke blev nævnt i handlen.

Men hvis man nu satte de to enheder sammen, hvad vil resultatet så være for den udgangs spænding som styringen bruger til at kontroller tænd og sluk mekanismen.

Hilsen

Michael ** Elsker mit skæve hus **
Skrevet af mbaadk på 15-09-2014 22:36
Jeg var bekendte med informationerne på de omtalte datablade, men da jeg købte styringen over DBA, fik jeg sensoren med selvom den ikke blev nævnt i handlen.

Men hvis man nu satte de to enheder sammen, hvad vil resultatet så være for den udgangs spænding som styringen bruger til at kontroller tænd og sluk mekanismen.

Såvidt jeg har fundet ud af, fungerer de to ting ikke sammen, men prøv at forbinde dem og se resultatet.

 

 

 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis