Radio virker delvist?

hej der ude

min radio lyser i controlen men ikke i skærmen. den spiller heller ikke og kan ikke køre skærmen op og ned?

har prøvet med en anden radio uden flip skærm, og den kan godt skubbe cd'er ind og ud men går ud bagefter, og ved den radio virker?

nogen der kan hjælpe mig?


brug ikke vold det spild af krafter! brug en støre hammer!

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Mor ! jeg kan ikke få hul på kokos nøden

Der findes vel omkring en milion forskellige radioer i verden, så hvad om du fortalte hvad det er for en og hvor gammel den er.

Lad nu nu vær' venner  trådstarter er jo næsten ny her på siden, giv dog en lille bitte chance.

Også om han/hun måske ikke formulere sig præsist, vi kan/er ikke alle lige gode til alt.  

Tænk på at vi alle er begyndt på dette eller hint.

Kan/vil du ikke præsisere dit ? noget mere, ang. model/mærke osv. lidt flere informationer som måske letter forståelsen af ? 

Ikke at jeg kan svare præsist på dit ? Men måske andre brugere, der er jo mange rigtig mange


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Hej.

Det har ikke en skid med dit indlæg at gøre, men har lige her til aften spillet vinylplader for børn + tredive og børnebørn og det er noget der bare går ind.

Elvis, Bil Haley, Gasolin, generel rock, Dad.

Ungerne elsker det

Ville gerne sætte et billede ind, men det kan jeg ikke ffå lov tl.

mvh

 


 varmetossen

Til håndværkeren: Okay og hvad så? Måske det er en lille ting, som nemt og gratis kan laves?

Mvh. Christian M
 

Til Klaus: Hvorfor så skrive det?

Mvh. Christian M
 

Neej, ka du ikke bruge det, så glem det.

mvh


 varmetossen

Skrevet af Christian M på 13-09-2014 23:04
Til håndværkeren: Okay og hvad så? Måske det er en lille ting, som nemt og gratis kan laves?

Du er jo ikke en dyt bedre, havde du noget at hjælpe spørgeren med, næh kun brok over hvad vi andre skriver.

 

 

 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis