hej.
jeg har fået et oliefyr til min båd, brugt, men med et nyt ledningsnet, dog uden diagram. fyret er et ebersbärker D2. jeg skal bruge det sammen med en webasto termostat nr: 83051. jeg kan så bare ikke se hvilke 4 ledninger jeg skal montere på termostaten, og hvordan. nogen der kan hjælpe mig?
MVH Rene